خـوبـ شد؟!

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

انقدر سیبیل روخز کردین

که حتا معین ام سیبیلشو زد:|

.

.

.

همینو میخواستین؟!!

.



نظرات شما عزیزان:

Ali.
ساعت16:24---11 دی 1392
ب این حرفت شک کردم..

به نظرت من نمیدونستم تو میدونی یا ن؟؟
پاسخ:چرا شکــ؟؟؟ به نظرم تو شکـ داشتی که من میدونم یا نع:))خخخ


Ali.
ساعت16:16---11 دی 1392
ببین چی چیزای خوبی بهت یاد میدم
پاسخ:ایناروو بلد بووودمــــــــا فکـ نکن نمیدونسمـ:)))


Ali.
ساعت16:00---11 دی 1392
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها

پسرا عقل دارند خوبشم دارن
پاسخ:ئئئئئئئه؟؟؟؟ پس یه چیزکی هَس که مردم چیز میز میگن بگووو پس ...نمیدونسم:))


Ali.
ساعت15:44---11 دی 1392
راستشه که میگن دخترا از عقل

.

.

.

.

فقط دندونشو دارن؟؟؟

اینم شوخی
پاسخ:نه دروغه باور نکن اینا همش در حده حرفه... ...ولی باز پسرا که اونم ندارن:)))) فقط ادعاشووون میشـه:)))


Ali.
ساعت15:34---11 دی 1392
نه شوخی نمیکنم
پاسخ:جرئتـ داری با من شوووخی کن:)))))))))


Ali.
ساعت15:29---11 دی 1392
کامنتو خودم گذاشتم
پاسخ:نه بابــــــــــــــــــــــــــا؟؟داری شوخی میکنی:))


Ali.
ساعت15:20---11 دی 1392
منم نبودم دلیل از این محکمتر پیدا میشه؟؟
پاسخ:پـَ کی کامنتـ گذاشتـه؟!!


Ali.
ساعت14:46---11 دی 1392
اینجوریه؟؟؟

از کجا معلوم تو ، تو وبلاگ نبودی؟؟؟
پاسخ:نه اونجوریه:| بعدشمـ من وبم نبوودم چووونکه اون موقع وبم نبودم دیگه:))


Ali.
ساعت14:34---11 دی 1392
وبلاگ خودته چرا ب من نسبت میدی؟؟!!
پاسخ:آره وبلاگه منه ولی اونموقه توو فقط توووش بودی تنهــــــــــــــــــــــــــــــا:)))


من هنوز نمردم ..㋡
ساعت14:17---11 دی 1392
من که همینو میخواستم خخخخ
پاسخ:خوبه پس به مراده دلتـ رسیدی:)))


Ali.
ساعت14:07---11 دی 1392
چه بوی بدی میاد...

.

.

.



..

.

.

.

.



..

.

.

..

.

.

..

.

.

.

.

...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



.

.



.

.

.

.



.



.

.



..

.

.



.

.

.



.

.

.

نه همون بالا میاد اینجا نمی یاد
پاسخ:ارههه فک کنم کاره خودته خخخخ :-D


BaRaN
ساعت22:17---9 دی 1392
چرا بودددد
پاسخ:بوووود ،نه نه نبود اشتب شد


Ali.
ساعت20:47---9 دی 1392
دختر 12 ساله پست گذاشته از درد تنهایی بمیر اما زاپاس عشق کسی نشو...





خب سوالی که پیش میاد اینه که عروسک این بچه رو کی ورداشته
پاسخ:خهخهخهخه!!! فکـ کنم توو وَرداشتی:))


Ali.
ساعت17:58---9 دی 1392
نه میخواستم یه وب دیگه بزنم نظراتو تایید کنم

ولی حوصلشو ندارم

میدونم کلا کم نظر میذاری ،تنبلی دیگه
پاسخ:اااا؟؟؟؟پس میخواستی تأیید کنی نظراموو آفرین آفرین کاره بسیار بسیار خووبی میکنی حدمن یه وب بزن سریع قووول میدم تنبلی نکنم:)))


mahdi
ساعت15:54---9 دی 1392
درود.

یه سری هم ب من بزنی ب جون خودمو خودت جهنمی نمیشیا خخخ

واقعا ببخش اینقد درگیر کاراممو درسام ک وقت نمیکنم زیاد بیام نت!

راسی اپم ها ی سر بزن اگه قابل دونستی

فدات با کله
پاسخ:واقعن؟؟؟ جهنمي نميشم؟خوبب شد گفتي منواز اين نگراني در اوردي مچکر،حالا اگه وخ کردم ميام وبت


Ali.
ساعت15:00---9 دی 1392
ول کن حوصلشو ندارم وب بزنم
پاسخ:ديفونه ي تنبل


Ali.
ساعت13:26---9 دی 1392
قصد دارم تا شب یه وب باحال بسازم ...



ببینم نظر میذاری یا قصد تنبلی داری...

همین الان بگو....
پاسخ:چووون نظرامو تاييد نميکني منم نظر نميزارم هاهاها


_REZA_
ساعت9:42---9 دی 1392
باید اعترافـ کنم که من خودم یکی از کسایی بوودم که از سیبیل خعلی استفاده کردم خعلی

.عینکـ سیبیل

.خوده سیبیل

.لباسی که روش یه عالمه عکسه سیبیله

.انگشترش

من معظرت میخوااام
پاسخ:خخخخ...چه پسره خووبی خودش اعتراف کرد آفرین،حالا به خاله قوول بده همشو سربه نیست کنی:))) چوون اگه گیرشوون بیارم آتیششون میزنم:||


Ali.
ساعت17:22---8 دی 1392
خب بیجاره حتما خواسته یه تحولی تو قیافش ایجاد کنه





این شده
پاسخ:عيزم تحول داريم تا تحول،اين ديگه تبديل شده به تحوع


BaRaN
ساعت12:54---8 دی 1392
وااای خدا معین خعلی ضایع شده .. ضایع بودااا ولی حالا بدتر خخخخخخخ
پاسخ:خخخخخخخخخخ،بدبخت بيچاره ديگه اونقدم ضايع نبودا بيچاره،،،دلت پر بووودا:-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 7 دی 1392سـاعت 11:39 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA